Miss Prudish


Livet är fullt med krav och förväntningar. Jag har en bild av hur mitt liv kommer se ut i framtiden. Förhoppningsvis lever jag tillsammans med mannen i mitt liv och skaffar barn tillsammans med honom. Självklart kommer jag göra karriär och vara en sån där Superwoman som hinner med både familj, arbete och sig själv.
Jag driver ständigt mig själv till att hitta en ny kille och måste ständigt ha någon ny på gång. Men efter det här förhållandet har jag tappat mig själv någonstans....

Vi singeltjejer förväntas ständigt ha nya killar på gång och nya historier att dra för vänninorna. Är verkligen relationer till det motsatta könet så viktiga?! Hur är det med den viktigaste relationen man någonsin kommer ha i livet.... Relationen till sig själv !

Nu slår jag ett slag för oss singlar! Varför ska vi ha så bråttom och hoppa in i nya relationer? Vad är vi ute efter egentligen, för jag tror verkligen inte att det är bara kärlek som vi söker, den råkar bara dyka upp någon gång då och då. Jag tror att vi i själva verket söker bekräftelse, spänning, tidsfördriv.......  Varför kan vi inte nöja oss med att bara vara och invänta den där förälskelsen (som kommer att komma!).

Nu ska vi söka, lära känna, förälska oss i och älska oss själva !    Vårda den enda livslånga relationen ni har.
Glöm inte bort att Ni alla är underbara och unika, precis som ni är. ♥





   Miss Prudish

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: mums hallon e bäst :D

2008-04-07 @ 23:33:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud vilka kloka ord!

2008-04-08 @ 13:01:06
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: haha ja jag hatar dom, bort med dom ;D

2008-04-08 @ 13:53:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0