Miss Chatty - Biomörker, say what!

Hejsan allesammans, idag är livet tråkigt å grått, vädret är mulet och mitt humör är inte på topp! har en del i mitt liv som jag måste ta en riktig funderar över, bland annat mitt kärleksliv, är ett par beslut som jag måste ta och de är lite svårt, de är mycket som händer nu och jag försöker reda ut de, men de blir lite kompilcerat titt som tätt och vet inte riktigt hur mycket jag ska berätta för människor i min omgivning och hur mycket jag ska berätta om mig själv. hoppas jag kan reda ut de för just nu vill jag bara vänta på att våren ska komma med sin värme och jag mår jobba på min första bränna (den kan behövas)..... 

Och på tal om människor i min omgivning så hände det en annorlunda incident i fredags. Jag och miss explosive hade bestämt oss för att gå på bio, och allt var frid och fröjd innna bion började, vi skulle se 10.000 BC riktigt bra faktiskt kan rekomendera den, om inte så för den heta killen som har huvudrollen, men i alla fall, när jag och E (miss explosive) hade satt oss på våra platser trodde vi så kom de en kille och hans lillebror och medelade att vi hade satt oss på en plats fel, så jag hoppade så där lite graciöst upp från min plats och puffade på E så hon skulle hoppa in ett steg. Å så började filmen ch alt gick bra ända tills jag började känna hur ett finger snuddade min hand, och tänkte väl helt sonika att de är ju lätt hänt att råka nudda nådons hand udner en bio, man sitter ju ganska närgånget.
Men så var inte fallet och de märkte jag ett par minuter senare, nämligen killen som satt bredvid mig började smeka mig i handflatan med sina fingrar och rätt vare är så finenr jag mig själv i en situatin där jag håller en främmande man i handen. Och mesig som jag är så vågade jag inte ryta i att han skulle släppa min hand och låta mig vara så viskade jag desperat till E och pekade på situationen. hon blev lite chockad och sa att jag skulle dra undan handen men de vra ju då svårare än jag trodde, för killen bredvid mig höll ett stenhårt grepp om min hand och jag började bli desperat, så jag började sakta och försiktigt lirka undan mina fingrar, den ena efter den andra och till slut kom jag lös. Jag makade mig mera mot E och la inte min hand på mitt armstöd igen, jag vågade inte ens kolla åt denne killens håll, men E gjorde dessvärre de och såg till sin fasa att killen var på väg med sin mobil över till mitt knä och jag tog till en drastisk medtod nämligen att stirra elakt och vända mig om :) haha
men tro inte att fraan var över än, när jag hade fastat i filmens handling (stirra in i huvudrollens chockladbruna ögon och drömma mig bort) så råkade jag lägga tillbaka min han på armstödet och då var han genast där emd sin hand igen, men denna gång var jag lite modigare och stoppade resolut handen i min godispåse och höll den sedan  där resten av filmen. När filmen väl var slut så tänkte jag nu är faran över men då hör jag hur någon pratar med mig, och självklart så skulle han då be mig om mitt nummer, men de kunde han ju lätt glömma, för jag savarde inte utan vände mig resolut till therese och vägrade att vända mig om...   När vi till slut hade vågat oss ut ur bio salongen och gått ett par steg ut i hallen (E fick hålla utkik) så blir jag inknuffad på en toalet, de va E som skyndade sig att  knuffa in mig i säkerthet för vem om inte killen med den närgångna handen traskade upp för trappan vid de andra toaletterna.... E är en räddare i nöden och de är jag evigt tacksam för, jag vet inte hur jag sak våga mig in i en biosalong efter denna skräckblandade incident (A)  Så jag varnar er alla som tänker gå på bio inom den närmsta framtiden, se upp för killar med närgånga händer, ett tips! håll händerna i godispåsen eller popcornkartongen så tar du dig riskfritt igenim filmen:)



   all for now!   // Miss. Chatty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0