Miss Prudish

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist. Har glömt bort mig lite, det är nog mitt försvar.
Skulle vilja tacka alla trogna (och otrogna) läsare för att ni läser våran blogg. Vi ska helt enkelt skärpa oss och försöka uppdatera lite oftare, men tiden räcker inte riktigt till alla gånger...

Nu har jag varit med den här killen ett tag, allt rullar på och det känns bra !!  Vi har hur roligt som helst och skäms absolut inte när det gäller att driva med varandra. Det har liksom blivit våran grej, att göra bort den andra inför en massa människor. Ibland när vi går och handlar så kan någon av oss helt plötsligt säga något pinsamt om den andra rätt högt och sedan spelar man bara med. Ni anar inte hur roligt det är att se folks reaktioner.

I fredags när vi var och handlade var det självklart mycket folk eftersom det var fredag eftermiddag. Trängseln vid ingången var ett faktum och självklart tar han chansen och inleder en pinsam situation genom att rynka näsan, titta på mig och sniffa i luften. Sedan säger han sådär pinsamt högt:  "Nämen. GUUD vad du luktar kiss!" 
Folk runt omkring oss stannade till och tittade på mig. Alltså mycket kan jag spela med på, men där kunde jag inte improvisera ett bra svar, dessutom var det så oväntat. Jag rodnade lite och svarade:  "Ja men förlåt då. Det är inte så lätt att hålla tätt alla gånger...."

En annan gång när jag och Miss Provocative var på stan träffade vi på min karl som slog oss följe. Vi bestämde oss för att gå in på Kicks (den affären är farlig, jag handlar ihjäl mig där bara för att få bonuspoäng på mitt jävla medlemskort. Grrrrrr!!). När vi klev in i affären stog det personal precis vid ingången och packade upp parfymer. Då kläcker han ur sig:  "Miss Prudish. Stoppa inte ner så många saker i väskan den här gången. Det blir ju så pinsamt varje gång du åker fast."
Personalen släppte allt dom höll på med och tittade allihopa på mig. Skamset gick jag till parfymerna och började lukta runt. Jag kanske inte behöver nämna att jag hela tiden hade någon i personalen i hasorna....

Nu ska jag börja göra mig klar för dagen. Måste ju vara mitt allra bästa jag när jag lämnar hemmets fyra väggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0