Miss Provocative

Ledsen att jag inte hört av mig på länge. Har varken haft lust eller motivation till att skriva. Vad gällande mitt sexliv är det just nu så jävla DÖTT. Jag är deprimerad. Hade sex med mitt ex förra veckan, helt utan känslor och helt utan liv i kyssar. Bara helt vanligt sex. Och visst det är galet skönt, men jag är less på honom, jag vill ha en ny kuk, en annan kille och andra saker att leka med.

Har ju börjat träffa en kille nu. En 87a, gör lumpen i stockholm, muckar den 8 december, bor på med sina übersöta föräldrar i en galet snygg lägenhet. Söt är han också, sa jag det?
MEN han är nog bög.
Har varit med honom flera dagar denna vecka, kollat på film och på idol och så. Han var ensam hemma alla gånger, men han försöker inte ens att ta på mig?
Och jag har bestämt mig för att jag inte ska vara den som tar det första steget. MEN JAG ÄR KÅT.
Och nu har han åkt iväg 3 veckor. HEHEHEHEHE.

Får se vad som händer. Lovar att uppdatera oftare nu.

Kyss och pill /Miss Provocative


Kommentarer
Postat av: Jennie

tackar ;:)

2007-10-23 @ 22:18:33
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0