Miss Explosive

Hallå i rutan!

Tänkte bara börja med att berätta att min mus har blivit slapp... :@
Den har knappt blivit använd, alltså något alls! Eller, visst har jag använt den, men bara med snabba och korta rörelser.
Och nu, nu börjar den ge upp hoppet! Den vill inte vara med, när man rör den så händer nästan ingenting!
Jag blir så less!

Ja, det är alltså datormusen jag talar om.

Dagen har inte bjudit på några roliga händelser alls.

Jag ska ta efter mina väninnor och skriva om vad jag tycker är det mest oattraktiva en kille kan göra:

♥ Berätta om sin mamma på första träffen, varför gör man det? Jag behöver inte veta att du har en mamma.

♥ Berätta om alla gånger han har haft sex. Det blir nog pinsammare för honom när vi märker att han är oskuld och suger i sängen :)

♥Skicka smöriga sms med texter som "jag saknar dig mitt lilla sockerfrö" Behöver jag säga något mer? sockerfrö...

♥ Informera oss om hur lång en porrfilm är, hade jag velat veta det hade jag tagit reda på det själv... Ärligt.

♥ Lukta svett, hur kul är det att mysa med en kille som luktar äckelrumpa? skaffa deodorant din äckelgubbe!

♥ Övrig kroppslukt och diverse hål som ljud kommer ut ifrån, nej tack... Inte i min närhet i alla fall.

Har ni andra saker ni tycker är värre än dessa så kommentera gärna och byt erfarenheter!
 
Puss&Kram

image17 // Miss Explosive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0