Miss Explosive

Hej världen.

Jag tänkte berätta om en underbart fin upplevelse som dagen bjöd på :)
På msn addade jag en kille som jag hört mycket fina saker om , bland annat att han är fin, snäll och omtänksam.
Kanonkanon tänkte jag :)

Han visade sig vara en såndär kille som ger en komplimanger det första han gör. berättade gärna mer än 2 tillomed 3 gånger hur fin och omtänksam jag var.

Sedan drog han igång och berättade om hur han tycker om att sola och bada naken...
-Jaha, vad svarar man på det då? tänkte jag, så jag svarade inte alls.
Han fortsatte i samma anda och bjöd ut sig själv till allmän beskådning (dvs stripp i camen)...
När jag för andra gången nobbade honom blev han sur och sa exakt vad han tyckte om mig.

Det helade slutade med munhugg och diverse bitchattacker från min sida...
Han blockade mig på msn, han kunde inte fortsätta leva med att jag nobbat hans nakna kropp.

Nudisten i mitt hjärta, Idag - Imorgon - för alltid ♥

Puss&Kram!

image10 // Miss Explosive.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0