Miss Chaty

Hejsan kära läsare!

Nu tänkte jag brörja med en liten fråga.
Hur vet man om en kille gillar en på en mer romantisk nivå elr om dom bara tycker om en på ett mer vänskapligt sätt?
Ja det är dagens stora fråga. Jag gillar nämligen en kille som är sådär genomtrevlig och go mot allt och alla han möter så det är verkligen jätte svårt att veta om han beter sig på ett speciellt sätt mot mig elr inte!
Hur ska jag kunna få fram till honom att jag gillar honom utan att verka allt för desperat?
Jag är ju som alla vet en väldigt pratglad persson men när det gäller killar så vet jag för det mesta inte alls vad jag ska säga, om det inte är en killkompis förstås för med dom kan jag vara hur knäpp och pladder glad somhelst med. 
Men det vill verkligen inte vara så med den kille jag gillar, iaf inte förns jag har lärt känna honom mer och börjat träffa honom utanför dom vanliga miljöer som vi vanligtvis vistas i. Men med killen jag just nu tycker om har jag tyvär inte kommit så långt än.
Men det är ju det jag hoppas på, men det går ju så fruktansvärt segt framåt i utveckligen. Varför kan inte världen bara skynda på vad det gäller kärlek?
Ja det är ett antal frågor som man ställer sig vid många olika faser i livet, men det är så svårt att svara på dem, så snälla hjälp mig om ni har några erfarenheter som ni på något vis har lyckats lösa på ett bra sätt.

/ Miss Chatty
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0