Miss Chatty

Hejsan kära läsare!

Ni kanske trodde att jag var en väldigt romatisk persson osv. och ja det kan man väll säga att jag är.. 
Men bara för det så går det ändå inte så framåt på kärleksfronten, man kan ju säga att det är rätt öken där!

Killen jag gillade förut han ville inte vara mer än vänner, killen jag gillar nu han börjar tycka om en anann tjej, så man kan inte säga att det går framåt.
Jag tänkte först fixa till 10 tips om hur man ska flirta, men jag verkar ju inte ha någon större framgång där, så istället tänkte jag ta upp hur man tar igen sig efter att man har fått ett riktigt nedslag...
vi kör väl på samma spår som på förra idén 10 tips.

1. Hitta en ny kille så du visar den förra att du inte bryr dig (även fast du gör de;P)

2. Fixa en tjej-kväll med dina bästa väninnor, och sitt och prata om alla fe och brister han har.

3. Nästa gång du vet att du kommer att träffa honom, klä upp dig lite grann så han får veta vad han gått miste om.

4. Unna dig någon rikitgt snygg tröja, för att käna dej på bättre humör.

5. Flirta med någon du egntligen inte menar allvar med, bara för att känna dig vacker och uppskattad.

6. Spill inga tårar över honom, tänk på hur bra det är att vara singel och kunna strula runt lite som man vill. Man vet ju aldrig när man träffar en annan HUNK!

7. Köp hem saker som du älskar att äta men kanske inte är så nyttiga, ta på dig en mysdress och titta på vänner eller en anna serie, du behöver inte vara supersnygg hela tiden.

8. Om du är tjenis med hans polare så se till om du ser dom på stan, hejja och se glad ut! och om han är med går du bara förbi och låtsas som ingeting.

9. Och om du vill känna dig riktigt jävlig mot honom men känna dig bättre så kan du ju alltid sprida ut ryktet att dom är dålig på att kyssas... funkar alltid!

10. Och om du vill göra honom riktigt svartsjuk kan du alltid flirta med hans kompisar...


Hoppas att ni har fått ett par bra tips som kan hjälpa er under de dåliga dagar man har efter ett sådant nederlag...
Men lycka till med kärleken i alla fall och jag hoppas det funkar bättre för er än för mig och att ni inte behöver de här tippsen....


Tack för att ni lästa!


image4   /  Miss Chatty


Kommentarer
Postat av: Karin

tackar:)

2007-10-19 @ 14:28:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Helena

Tack, det var kul att du gillar den!
Ha en fortsatt bra dag!

2007-10-19 @ 14:33:29
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: matilda

skriv oftarem jag gillar att läsa eran blogg!

2007-10-21 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0