Miss Chatty

Från Miss Prudish's lite mindre romantiska inlägg till ett mer romantiskt inlägg, det handlar om våra första kyssar i ett förhållande!
Mitt ex han var en sån där riktig svärmorsdröm, han var sådär riktigt äckligt gullig ibland och kunde överösa en med komplimanger.. men han var ändå som en bästa kompis vi kudne ligga å prata i timmar i telefonen utan några pinsamma tystnader!

Det började med att vi gick runt på stan och pratade om allt möjligt, vi var liskom så där mysiga med varandra och gick och höll varandra i handen och höll varandra om midjan när vi gick, det var så romantiskt ska ni veta ;)
Sedan fick han för sig att vi skulle gå på torget istället för att gå inne i värmen, det var ju faktiskt i början av December så det var ju rätt kallt ute, så vi pälsade ju på oss de kläder vi hade med oss och gick ut..

När vi väl hade kommit ut i kylan så fick jag världens björnkram, jag blev riktigt varm inombords så där lyckligt pirr kom fram i magen, vi gick runt lite först och tittade i skyltfönstrerna och sedan styrde vi stegen ut mot torget, vi fick syn på julkören som stog på den öpphöjda scenen som stog mitt på torget, så vi ställde oss där för att lyssna lite, när han plötsligt tittade ner på mig och gav mig ett av hans lite halvsnea leenden jag log tillbaka och tittade mot kören igen, så tog ahn ett steg så han hamnade mitt emot mig och gav mig en kyss, våran första kyss!!

det var en av de mest romantiska första kyssarna jag någonsin har haft, men lyckans rus slutade ju inte där, utan vi fortsatte våran promenad upp mot en trafikskola där hans pappa skulle hämta honom, så där stog vi och kramades i kylan och väntade på att pappan skulle hämta honom när vi började prata om hur mycket vi skulle sakna varandra! hans pappa kom tillslut och hämtade honom vi gav varandra en snabb puss och skildes sedan åt..

Jag gick därefter vägen ner till bussen, den kom strax efter att jag hade satt mig i busskuren, jag hade precise satt mig på sätet när min telefon ringde, det var ju självklart han! Han ringde bara för att säga att han saknade mig, snacka om romantiskt eller hur?!

Och det var min mest romantiska kyss, är det någon annan som vill delje någon annan romatisk berättelse, eller försöka komma med något bättre?! ;)



// Miss Chatty


Kommentarer
Postat av: anna

mysig story! tack för kommentaren! kram

2007-10-07 @ 11:37:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0