Miss provocative

God afton vänner. Vilken uppståndelse över vår blogg! Mycket intressant må jag säga.

För det första vill jag klargöra:
- denna blogg är ett skämt, vi överdriver rejält och vill endast underhålla.
- jag känner många färgade människor som gillar att bli kallad neger och de kallar varandra för negrer. jag säger neger av ren reflex och kommer fortsätta att göra det.
- vi är fyra tjejer mellan 16-18 år gamla som skriver denna ROLIGA blogg.
- ingen av oss har/haft klamydia.
- negern i sig som jag skrev om i förra inlägget var 28 år gammal och pratade inte svenska. (och tyvärr, jag har galet mycket fördommar......).
- ni som inte gillar bloggen SLUTA LÄS!

puuh.


Kommentarer
Postat av: Emmely

Haha jag tycker er blogg är störtskön :D tummen upp!

2007-11-24 @ 21:46:20
URL: http://emmelybaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0