Miss Provocative

Hej små vänner!
Förra helgen var jag ut igen, hånglade med en neger för första gången i mitt liv. Till er som inte provat på det kan jag rekommendera det starkt! Det var heeeeelt underbart, man bara försvann i läpparna.
Nu i lördags var jag också ut, träffade en neger då också som spelar i ett ett allsvenskt fotbollslag (lite coolt). Träffade honom på förfesten, långa blickar och så där. ÄLSKAR ATT FLÖRTA!!
När jag var ensam i köket drog han in mig i ett hörn och kysste mig :') Lite senare gick vi till en krog här i vår stad XXX. Vi dansade galet mycket och roligt. Kysstes på dansgolven och taffsade så där lite lagomt.
Det var bara det att när jag stod där och dansade med min neger så såg jag en ÄNNU SNYGGARE kille bakom min neger.. Helt sjukt snygg var han!!!!!!!!!!! Mörka jeans, perfekt stor sjärt, vita kallsonger och lagomt mkt häng. Till det hade han ett vitt linne och galet snygga hockeyarmar. Jag föll pladask.
Vi började flörta... sen dansade jag lite med honom också. Men jag var typ rädd för han var så sjukt jävla snygg. Han kan inte komma från den här staden för i sånna fall borde man veta vem det var, den här staden är inte speciellt stor... Sen fortsatte jag iallafall dansa med min neger.. på ett annat ställe. Vi gick iväg till ett place som spelar mer nEgErDuNk  *ler*, där blev vår dans mer seeeeexy ;) Kan ju säga att jag tror att han är omskuren, och han gjorde mig galet kåt.  Men sen när han frågade om jag skulle följa med han hem (han bor ovanför en körskola här i stan) så kom jag på att han är neger och kommer ifrån Afrika.
AIIIIIDS!!! Risken fanns faktiskt så jag åkte hem istället :) skulle aldrig ha sex med en 28-årig gammal kille, som inte pratar svenska och kommer från afrika. kalla mig fördomsfull- men jag skulle ALDRIG göra det.
dock ringde han mig igår. HAHA.
Jag älskar mig själv.

Kan berätta att mitt ex flyttar idag, och han har flickvän nu... som bor i en annan stad. men han kom hit och sa "hejdå". Det slutade med att vi hade hårt skönt sex :) yeah.
Ta hand om era pojkvänner, brudar!!!

Väl mött

Kommentarer
Postat av: Zack

OK en fråga till er: er det beroende på antal killar man legat med eller antal killar man levt med som man får erfarenhet av män? Nyfiken i anledning av att BB skriver att män är S**!
Ha det gött & Tc.

Föresten min komentar till BB:"16 år och Såååååååå stor erfarenhet av män, GIVE ME A BREAK, hallo, håll dig till det du kan och har erfarenhet av. Låtsas om inte annat, att du är SMART."

2007-11-22 @ 22:55:04
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Anonym

kul blogg, men lite slampigt faktiskt..

2007-11-22 @ 23:46:52
Postat av: Monica

Jag tror att det är många fjortisar som kommer att gilla din blogg, för ditt sätt passar de perfekt, skaffa ett liv. Aaa, min neger och hård sex.......?

2007-11-23 @ 00:07:00
Postat av: .:saba:.

Seriöst, du kanske borde tänka över hur du uttrycker dig? Att kalla folk för neger är inte uppskattat och framförallt har det ordet en historisk bakgrund som gör att det är respektlöst för folk att använda sig av det ordet hej vilt. Det finns många alternativ till det ordet, så var snäll och använd dem istället.
*s*

2007-11-23 @ 01:05:57
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Matilda

Öh?

2007-11-23 @ 06:58:32
URL: http://baramatilda.blogg.se
Postat av: Alex

Hur gamla är ni egentligen?

2007-11-23 @ 12:38:59
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: johanna

LÄTT DEN COOLASTE BLOGEN NÅGONSIN, LOVA ATT ALDRIG SLUTA SKRIVA!?

2007-11-23 @ 19:39:46
Postat av: Pascale

Vad kul att du fått ny erfarenhet och vill rekomendera det till andra, men det har nog många gjort före dig. Dessutom säger man inte neger.

"Kan ju säga att jag tror att han är omskuren! och han gjorde mig galet kåt. Men sen när han frågade om jag skulle följa med han hem (han bor ovanför en körskola här i stan) så kom jag på att han är neger och kommer ifrån Afrika. AIIIIIDS!!! risken fanns faktiskt så jag åkte hem istället :)
dock ringde han mig igår. HAHA.
Jag älskar mig själv."

Det var det fjantigaste jag har hört. Du skulle ju tänkt på att använda kondom, - han kan ju få klamydia.

2007-11-23 @ 21:33:55
URL: http://pascale.blogg.se
Postat av: S

En blogg med egen åsikt mellan himmel och jord, men snälla lilla rara flickor eller flickan . Tänk på hur du uttrycker " N" ordet. Jag själv är mörkhyad och blev jävlligt förbannad för hur du skrev...
Alla som kommer från Afrika behöver inte ha ADIS! Vi vet att majoritetn av alla AIDSdrabbade människor finns i Afrika, men har du tänkt på att du också kanske har dne sjukdomen hur du knullar runt. Jätte nice blogg,´jätterolig att läsa och du har uppnått de som du ville att underhålla , de gjorde du. Men som sagt BEWRARE av vad du skriver...

2008-03-28 @ 22:34:14
URL: http://solaange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0