Miss Explosive

OJ, vad länge sedan det var jag skrev.
Ja, jag kan väl börja med att berätta att sedan sist jag skrev har jag träffat en kille, blivit lite lätt förälskad och blivit dumpad.


Så, varför har jag haft en så grym otur med män?
♥Min första kille var socialtmissanpassad och gillade sin moppe mer än mig.
♥Min andra kille vart bög (...)
Och denna unge mannen hade inte ens en redig anledning. Det enda han sa var: Om det var meningen att det skulle bli något mellan oss hade det blivit det för länge sedan.

Jaha? Tack för att du sa det nu, och är det bara jag som tycker att 1 månad är lite väl kort dejttid innan man kastar sig in i ett förhållande?

Jag vet att jag inte är ful, jag vet också att jag inte är elak.... Jag är en ganska snäll person som aldrig skulle vara otrogen, inte ens på fyllan eftersom jag inte dricker alkohol...
Det enda negativa med mig själv som jag kan komma på är mitt korta temprament och att det brinner av lite väl snabbt.

Nej, jag blir så jävla upprörd av detta! Vad är det för fel på mig?

Nu ska jag bädda ner mig  i sängen med en stor glasskål och lyssna på Lars Winnerbäck!
Pusselipuss


image17// Miss Explosive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0